torsdag 2 oktober 2014

En konflikt i badvärlden

Till mitt stora nöje läste jag Aftonbladet en kväll. Jag fastnade för en viss rubrik, med konflikt i baktanken. Tydligen är folk aningen upprörda över att småpojkar kan följa med sina syskon eller mammor till damernas. Det har skapats en konflikt, då simskole elever upp till 12 år måste ha med sig en målsman till träningen. Men, o andra sidan har inte många simhallar åldersgräns för pojkar i damernas omklädningsrum...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19614539.ab



2 kommentarer:

  1. Jag gillar dina illustrationer Hannah. Du illustrerar med så precisa och noggrant valda linjer. Less is more som man brukar säga.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också din skiss, du har verkligen fått ansiktsuttrycken att se så levande ut : )

    SvaraRadera