måndag 6 oktober 2014

"Teckningspärm"

Någon gång under min ungdom har jag skapat en "teckningspärm". Nu kanske ni undrar lite.. Men tydligen har jag bestämt att spara en hel hög med min och min systers gamla teckningar till vår mamma. Lite nördig ide av en åtta åring. Men ack vad kul det var att se det nu i efterhand...

En snabb tanke, serier och kvinnor var tydligen aningen populärt att måla. 
Teckningarna är från 2002 och framåt. 2002 var jag hela tio år, om jag inte räknat fel. Jaja vänner.. Kanske dags att analysera sina egna bilder..

En del av bilderna saknar år. Men skulle gissa på att jag målat majoriteten som 8-10 åring. Förutom dom två sista som jag gjorde som 13 åring.













3 kommentarer:

  1. Åh! så mysigt att titta på gamla bilder, så många minnen.
    Så fina teckningar, älskar att dina skisser ser levande ut och att man bara vill vara inne där själv och vara med de andra.

    SvaraRadera
  2. vad kul att du hittade detta! glöm inte att göra samma sak under utbildningen nu. hälsningar "spara"

    SvaraRadera
  3. sånt där är alltid kul att ha kvar till senare dar!

    SvaraRadera