onsdag 22 oktober 2014

Min process


Hej mina vänner!
Nu har vi fått börja med gestaltningsarbeten. Jag har valt att börja teckna serier till en början. Arbetet till ära passade jag på att köpa promarker pennor. Träffade Jonna, Kassandra och Erika igår i skolan för inspiration och samtal.

Efter några om och män kom min process igång. Blev inspirerad av en viss nyhet som flödar runt i media. Så tänkte att jag börjar med att skissa två personer. Personerna fick bli Putin och kungen. Slutade med att jag skissade och färglade båda bilderna.

Förhoppningsvis kan man gissa vem som är vem. 






5 kommentarer:

  1. fiiint! kul med pro markers =) du är så duktig på det!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder ! Kul med bakgrunds detaljer som kännetecknar de två länderna

    SvaraRadera
  3. Spännande det ska bli att få följa din serie.Kul med färg och bra ämnen du tar upp. Heja dig! :)

    SvaraRadera
  4. Ah, de berömda promarkerspennorna. Snyggt det blev med dem!

    SvaraRadera